Skip to content
Hiệp hội làm marketing Việt Nam
  • Trang chủ
  • Digital
  • Content
  • Showcase
  • Casestudy
  • Reviews
  • Tools
  • Content
    • Ấn phẩm truyền thông
    • Dịch vụ Backlink
    • Dịch vụ chăm sóc Fanpage
    • Dịch vụ dịch thuật content
    • Dịch vụ Email Marketing
    • Dịch vụ thiết kế Brochure – Leaflet – Infographic
    • Dịch vụ thiết kế Landing Page
    • Dịch vụ tư vấn Content Marketing
    • Dịch vụ viết bài PR
    • Dịch vụ xây dựng Ebook thương hiệu
    • Kịch bản Event – MC
    • Tài liệu truyền thông nội bộ
    • Video Marketing
    • Xây dựng câu chuyện thương hiệu
  • Jobs
  • Blog
  • Longform
  • Home
  • Branding
  • Foodservice Insights Seminar – Foodservice Industry, its time to welcome Generation Z

Foodservice Insights Seminar – Foodservice Industry, its time to welcome Generation Z

Posted on Tháng Một 3, 2023 By admin
Branding

Decision Lab

From the first and only daily research monitor of Vietnamese eating out behaviours, our speakers will share key insights on important development in the market and what that means for operators, manufacturers, and investors

Decision Lab

From the first and only daily research monitor of Vietnamese eating out behaviours, our speakers will share key insights on important development in the market and what that means for operators, manufacturers, and investors.

– Organized by –

EuroCham transparency1
DL

8:30 AM: Registration and Breakfast

9:00 AM: Welcome Remark – by Eurocham Representative

9:05 – 9:35 AM:

Overview of the OOH market compared to last year

What motivates consumers to choose a foodservice outlet?

How has Net Promoter Score changed in the industry?

– by Nghiem Vu Huong Linh






9:35 – 10:05 AM: The rise of Generation Z and what that means for the foodservice business – by Thue Quist Thomasen

10:05 AM: Q&A Session – by Decision Lab’s Experts

10:40 AM: Closing Remarks

Event 1509944063

✅ Restaurant Operators

✅ Manufacturers of Food and Beverage products

✅ Importers of Food and Beverage products

✅ Investors in the Food and Beverage industry

✅ Chambers of Commerce in Vietnam

✅ Media and Creative Agencies for F&B Brands

ThueQuistThomasen 1509941494Thue Quist Thomasen

Decision Lab’s Founder

With more than 16 years’ experience in marketing, business development and market research, Thue has a fearless approach to business and leadership. He helped grow Decision Lab’s predecessor Epinion from a bold idea into a thriving business.

A graduate of Copenhagen and HKUST Business Schools, Thue’s passion for new business concepts and entrepreneurship ideas extends even to his leisure time, when he often wonders which area he can disrupt next

NghiemVuHuongLinh 1509941469Nghiem Vu Huong Linh

Decision Lab’s Head of Foodservice

Ms Linh is the emerging expert in the foodservice industry in Vietnam. From the years working with Decision Lab to set up the Foodservice Monitor, her expertise has been built upon strong market research skills and rich experience consulting various F&B clients, ranging from Operators such as Al Fresco’s Group, Golden Gate Group, Domino’s Pizza to Manufacturers including PepsiCo, Friesland Campina.

Some of the business areas Linh has been working on intensively to advise clients on are mealtime expansion, effective voucher design, cuisine selection, consumption mode conversion and average spending booster.


Main sponsors

EuroCham transparency1 DL

Media Sponsors

VIETCv4 03

Register before 28 November 2017 at www.decisionlab.co/events/ooh-2017

Any cancellation should be made 24 hours prior the event, otherwise, no show fee will be charged.

3C Ton Duc Thang Street,

District 1, Ho Chi Minh City

Vietnam


Map 1509941586

Marketing Group là Cộng đồng Marketing và Xây dựng Thương hiệu toàn diện tại Việt Nam, với những sản phẩm và dịch vụ có kết nối chặt chẽ với nhau để phục vụ cho nhu cầu đa dạng của marketers nói chung, người làm kinh doanh nói riêng.

© 2012 – 2022 Marketing Group.

do Sở KH&ĐT cấp ngày 10/03/2012.

Decision Lab

From the first and only daily research monitor of Vietnamese eating out behaviours, our speakers will share key insights on important development in the market and what that means for operators, manufacturers, and investors

Điều hướng bài viết

❮ Previous Post: Đêm Gala tranh tài cuối cùng để quyết định chủ nhân thế giới PR của cuộc thi CMO Think & Action 2015
Next Post: Nokia 1100: Chiếc điện thoại bán chạy nhất trong lịch sử ❯

You may also like

Branding
Quy luật mới trong Marketing: Tư duy hướng đến Digital
Tháng Một 3, 2023
Branding
Tribeco: Chết đắng trong mật ngọt
Tháng Một 3, 2023
Branding
Tại sao nhân viên Zara lại chăm chú nhìn khách hàng?
Tháng Một 3, 2023
Branding
Kantar – FMCG Monitor Q3/2022: Ngành hàng thức uống trỗi dậy mạnh mẽ sau hai năm giảm sâu vì dịch
Tháng Một 3, 2023

Chuyên mục

  • Blog (4.664)
  • Branding (19.126)
  • Casestudy (1.673)
  • Content (1)
  • Digital Marketing (4.915)
  • Jobs (1.528)
  • Longform (3)
  • Mới nhất (1)
  • Reviews (1)
  • Showcase (3)
  • Tổng hợp (12)
  • Tools (1)
  • Từ điển (670)

Bài mới

  • Quảng cáo trên Facebook có thực sự hiệu quả?
  • Vissan tham vọng là nhà sản xuất thực phẩm lớn nhất Việt Nam
  • Cửa hàng di động xách tay nhỏ lẻ vẫn sống tốt
  • Cách ứng dụng messenger của Facebook thay đổi “cuộc chơi” chatbot đang dần mở ra một nền tảng cho các thương hiệu
  • Hai thái cực của điện thoại Sony tại Việt Nam
  • Ngành hàng BIA: Cập nhật hoạt động của các thương hiệu bia những tháng đầu năm 2015
  • Dốc hết trái tim: Điều gì xuất phát từ trái tim sẽ đến được tới trái tim
  • Tại sao Facebook Live lại thu hút người xem hơn truyền hình?
  • Thay vì bán sản phẩm, hãy bán một câu chuyện cho khách hàng
  • Thương mại điện tử tại Việt Nam: Chông gai ai sẽ đi?
  • Bị “ném đá” vì quảng cáo “kỳ thị”
  • (không có tiêu đề)
  • Những đế chế công nghệ bắt đầu khởi nghiệp từ garage
  • Báo điện tử VnExpress bất ngờ mở VnExpress Shop
  • Digital Video bước vào thời hoàng kim: 8 điều thương hiệu cần biết
  • Hướng dẫn thiết kế logo theo phong thủy
  • Chủ tịch Bita’s: “Chân phải đạp đất, đừng ham nổi tiếng viển vông”
  • Làm sao để Designer có thể sáng tạo khi làm việc trong một tập đoàn?
  • Facebook Marketing: Đã đến lúc Fan Page cần sử dụng app “sạch”
  • VNG sẽ mở chuỗi bán lẻ điện thoại di động?
  • Starbucks vào Việt Nam: Thì sao!
  • Facebook là bạn hay thù của giới truyền thông?
  • Ogilvy & Mather công bố nghiên cứu 12 thị trường tăng trưởng nhanh (V12) tạo sức ảnh hưởng đến sự phát triển toàn cầu
  • Dự thảo quảng cáo thực phẩm: Đề xuất giảm bớt thủ tục, hồ sơ
  • Google sẽ ra mắt smartphone “chính chủ” cuối năm nay?
  • Điểm mặt những chú sư tử dũng mãnh của cuộc đi săn Vietnam Young Lions 2018
  • CPI 6 tháng năm 2016: Tốc độ tăng gấp 5 lần cùng kỳ
  • “Câu thần chú” giúp các chiến dịch marketing của Samsung luôn thành công
  • Apple, Microsoft và cuộc chiến vì tương lai công nghệ
  • 7 quảng cáo ngoài trời tương tác thông minh cực đỉnh
  • Tự tin với óc sáng tạo của mình, bạn có chắc sẽ giải được đề Vietnam Young Lions 2018?
  • Cuộc bành trướng của Google Fiber
  • Dietrich Mateschitz và tham vọng “phủ sóng” Red Bull lên truyền thông

Từ khóa

content outline cách làm nội dung cách viết content viết content
  • Trang chủ
  • Digital
  • Content
  • Showcase
  • Casestudy
  • Reviews
  • Tools
  • Content
  • Jobs
  • Blog
  • Longform

Copyright © 2023 Hiệp hội làm marketing Việt Nam.

Theme: Oceanly News by ScriptsTown